کشف ۱۰ پرونده سرقت محتویات خودرو در دولت آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم خودرو‌ در محدوده دولت آباد خبر داد. 

 محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده "دولت آباد"، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط‌های خودرو‌های پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب واقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو‌ها می‌نمایند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: عوامل کلانتری دولت آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در هفدهم آذر ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی شد.

او گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در دستگیر کردند و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده جنوب تهران معترف گردید، متهم نیز جهت شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر است.

برچسب ها: حوادث ، گشت انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار